luni, 26 noiembrie 2012

Cum sa aleg un nume pentru cainele meu?

Salut!
Am decis sa scriu despre acest subiect, pentru ca am convingerea ca este una din primele intrebari pe care ni le punem atunci cand am cumparat un caine. Cum il va chema?
Desi la prima vedere nu pare ca ar fi o decizie grea, ca vorba aia..ii spus "Azorel" si gata, nu este tocmai asa.
Numele cainelui joaca un rol foarte important, pentru ca in primul rand trebuie sa ne placa noua ca doar va trebui sa-l strigam "numai" de 100 de ori cand iesim cu el afara. De asemenea trebuie sa tinem cont si de micutul nostru prieten, catelul pentru ca trebuie sa alegem un nume usor de memorat si pe care sa-l folosim asa ori de cate ori vrem sa ne adresam.
De exemplu, daca decid ca pe catelul meu in va chema "Azor", iar eu incep si il chem in fel si chip, Azorel, Azorica, Azo..s.a.m.d bietul caine nu va mai sti cand este vorba despre el si cand nu. Deci e bine sa ne decidem la un nume si pe acela sa-l folosim de fiecare data cand ne adresam cainelui.
Eu voi incerca in acest blog sa-ti dau cateva idei despre cum l-ar putea chema pe cainele tau, precum si alte probleme de care m-am tot lovit atunci cand mi-am luat un caine.
ClickLink.ro

Un comentariu: